Teamfoto

Onze school

Het kiezen van een school voor uw kind is een belangrijk moment. Uw kind brengt er een belangrijk deel van zijn of haar leven door en er wordt ook de basis gelegd voor de verdere ontwikkeling.
We willen u graag informeren over onze school. Dat doen we door op de website niet alleen praktische informatie te plaatsen, maar ook ontwikkelingen en activiteiten. Als u daar nieuwsgierig van bent geworden en met eigen ogen wil zien hoe wij werken, nodigen we u graag uit om contact op te nemen voor een rondleiding.

Nieuwsgierig naar onze school?

Laten we kennismaken
Kinderen aan het werk Kinderen aan het werk